Weekend în Pirineii “mei” dragi…:-)

This slideshow requires JavaScript.

… munti la fel de tineri ca si Carpatii Meridionali, m-au reîntâmpinat cu bucurie în poiana sorelui, piscurile lor înca “decorate” de neaua de-asta iarna m-au salutat cu ecoul brazilor, printre care vântul adia usor… Parfumul florilor m-a “ametit”, iar privelistea asemanatoare unui tablou impresionist mi-a taiat respiratia, un extaz sufletesc unic, dupa 6h de drumetie… Vreme ideala(15°C!), dupa caldura floridiana umeda si-o saptamâna toulouseana cu 30°C! :-)

14 thoughts on “Weekend în Pirineii “mei” dragi…:-)

  1. Şopteşte-mi versuri sau un cânt Şopteşte-mi vorbe ca să scriu Şopteşte-mi ceva nemuritor Când timpul trece, trece… pe lângă noi Şi Doamne ce îi datorăm?

    • @”Şopteşte-mi ceva nemuritor…”

      “iubirea NU piere niciodata…” – iar timpul e si va fi relativ, deci trecator, ca noi toti… :-)

Comments are closed.