Saint-Lary, Hautes-Pyrénées…

This slideshow requires JavaScript.

timpul si spatiul n-au sentimente, ca muntii mei dragi, fideli, constanti, eterni…

aici mi-ai promis ca pentru mine vei deplasa norii, vei schimba cursul cascadelor, vei bea apa lor cristalina si-ti vei racori fruntea înfierbântata de drum lung… vei culege-n palme ultima furtuna, vei rupe lantzurile invizibile ce te împiedica sa-mi fii mereu aproape… ti-ai deschis inima si mi-ai marturisit ca-i de fapt o stea plina de iubire, ca sufletul ti-e “bolnav” de dorul meu, ca trupul ti-e însetat si flamând de dragostea mea… te-astept tot aici, la poalele muntilor, unde vântul m-a botezat “edelweiss” si ma alinta cu mângâieri catifelate… dar voi urca spre piscul absolut, ghidata de caprele-de-munte, capricorni ca mine, cu picioarele pe pamânt si cu gândurile-n stele verzi-jad, determinate sa înfrunte stâncile, obstacolele si barierele vietii, far’ sa se uite înapoi, trecând grabite prin prezent, destinatia lor fiind zapezile vesnice…

15 thoughts on “Saint-Lary, Hautes-Pyrénées…

Comentariile nu sunt permise.