Toamna mea draga…

motto: Emotie de toamna – Nicu Alifantis

- – -
toamna mea e…

raza aurie, zâmbet mustacit, gând luminos, dans al frunzelor ruginii, parfum de struguri, gust de castane si de mere coapte…

Charles Aznavour – je t’aime aussi par gourmandise… :-)

- – -
toamna mea e…

dulce adiere, iubire arzânda, dragoste sublima… aimer, c’est vivre… a iubi înseamna a trai…

- – -
toamna mea e….

trupul meu împletit cu al tau, înfiorati de visele împlinite, sosite din galaxia pasiunii ce ne conduce spre orizontul anilor-lumina, pe aripile zefirului, printre nori-azur, cu sufletele-luceferi cuibariti în causul palmelor noastre…

mi-esti toamna vietii, amore mio… :-)

Al Bano-Romina Power – felicita

13 thoughts on “Toamna mea draga…

    • :-) Silving, sunt nascuta iarna, dar… iubesc toamna, iar cea locala e minunata, de fapt stii, cum ai locuit p-acilisea… ;-)
      – – – ;-) Welcome to the club: :-)

Comentariile nu sunt permise.