Windy Sunday in Saint-Ferréol(31)…:-)

 

This slideshow requires JavaScript.

http://www.canaldumidi.com/Montagne-Noire/Saint-Ferreol/Saint-Ferreol.php

- – -
motto:”vântule, vânt nebun… am doar o vorba sa-ti spun…” :-)

am încercat sa calc pe praf de stele
adus de tine-n gândurile mele…
ne-am regasit dincolo de hotare,
cu vântul cald, în zborul sau spre mare…

iata ca toamna mea atât de VIE
a poposit pe fruntea-ti argintie…
printre meandre de brad si de pin,
unde m-astepti si azi ca sa revin…

vânt-cuvânt, cuibarit în viata mea,
cu pofta de noi-2 si cu iubirea ta…
cu frunze de stejar-chihlimbar târziu
pe cele de artzar, deja le stiu…

tandru te-mprastii peste mine,
cu adierea aripilor de condor,
soptindu-mi ca dragostea revine
cu-acelasi dor de noi, mistuitor…
– – -
I did run against the wind with Bob Seger:-)

- – -
and I did stand like a rock… :-)

 

2 thoughts on “Windy Sunday in Saint-Ferréol(31)…:-)

  1. So you drove a long way yesterday to visit the black mountain, aka “Montenegro” ” Crna Gora” :)
    It looks like you were along the sea :)
    I’m wondering if Andréa Ferréol knows the place :)
    What about Bob and his famous “blowing in the wind” ?

    • Mimi, about 45kms, that’s all… :-) La Montagne Noire était dans la brume, quant à Andréa-F, NO idea… Last but not least: j’ai fredonné aussi:”the answer, my friend is blowin’ in the wind…”, en pensant à Joan Baez, naturalmente… ;-)

Comments are closed.