Chinese faces

 

Incep cu citeva portrete de chinezi. In  special copiii chinezi sint tare dragalasi asa “oblici”. Din peste un milliard de fetze am surprins citeva, probabilitatea ca eu sa-i fi pozat e…zero.

Intr-o excursie organizata in China esti dus numai pe acolo unde vezi ce e bun si frumos. Hong-Kong, Macau, Guilin, Shanghai, Beijing. Excursia clasica fara soldatii de teracota.

Unii incep cu Hong-Kong, altii cu Beijing. In orice caz, la sfirsit te intrebi cum dracu’ s-au dezvoltat asa de mult in ultimii 15 ani. Comunisti politic, capitalisti economic, ce prost a fost Ceausescu ca nu a facut el asa intii….joking. Istoria lor e plina de imparati psihopati care ingropau familii intregi vii iar mincarea lor e de-a dreptul oribila. Am mincat in Hong-Kong un porumbel dar doar la sfirsit am observant ca i-au lasat capul intreg si era tare suparat ca a fost gatit. Parca imi spunea, am fost bun nesimtitule? Lasa ca o sa vezi tu ce buni sint salamandrele, liliecii si scorpionii.

5 thoughts on “Chinese faces

    • Ni hao ma! :-) = shalom, ce mai faci, bré?… :-)

      Ai rezumat excelent despre China, voi forwarda taiwanezilor… ;-) Mi-au placut Hong-Kong & Shanghai, restu’, n-am fost si nici nu cred ca voi ajunge, stii ca I’m Japan-addicted… :-) Porumbeii cu mazare se gatesc si p-aci, fara cap… :-) Liliecii îi prefer ca flori, iar scorpionii ca zodie… :-) Cât despre salamandre, deh, fiecare popor cu sopârlitzele sale, gekos, varani si-alte “târâtoare”… ;-)

      • :-) taiwanezii mi-au raspuns ca ei nu-s primitivi ca aia din mainland China, nu halesc “ragaliile” alea… :D I do confirm, normal, Taiwan a apartinut Japoniei peste 100 ani, ceci explique cela… :-) Ai baut o cafea cu petale de trandafiri si o alta cu orez prajit?… prima e “florala”(sic!), a doua e delcioasa! :-)

Comments are closed.