Culorile toamnei în satu’ mieu…:-)

This slideshow requires JavaScript.


motto:”m-am sprijinit pe frumusetea Lumii si-am cuprins în palme parfumul toamnei…”(Anna de Noailles)

am privit frunzele rosii…
cadeau.

am privit frunzele galbene…
zburau.

am privit frunzele portocalii…
pluteau.

am privit toate frunzele…
dansau.
- – -
Toamna mea e o feerie de culori
pe fundalul cerului azur sau cenusiu,
unde formeaza un curcubeu magic
împletit cu aurora boreala…
Frunzele artzarului s-au plâns vântului
pâna-n zori si doar atunci le-a eliberat,
erau atât de fericite încât s-au reîntors pe crengi…

14 thoughts on “Culorile toamnei în satu’ mieu…:-)

  1. Well, toamna mea e naucitoare … din punct de vedere cromatic :) In rest, faptul ca toamna se-numara “bobocii” mai poate prezenta un interes vizual, altfel, ce sa spun, doar vreo citeva grade ne despart de-o ninsoare ca-n povesti :lol ;)

    • Hi Papounet(diminutiv afectuos!) & welcome! :-)

      Te referi la bobocii de gâsca salbateca?… ;-) Cunosc bine zona ta, uneori avem 25-30° diferentza de temperatura cu voi, banuiesc ca ai cel putin a hot jacket din fulgi (de gâsculitze)… :-) Daca va ninge luna-asta, sper sa faci poze… Acilea, de 3 zile vijelia(vent d’autan) în curte :-) sufla, 120kms/h, iar mâine va ploua!

  2. La noi e inca vara, desi s-au mai schimbat putin culorile, iar unii pomi au inceput sa infloreasca pentru a doua oara… la voi e liniste si multa culoare :)

    • Bonsoir Blue-River! :-) Da, ai dreptate: rosmarinu’ si lavanda mea au reînflorit în ultimele zile, iar anu’-trecut au durat pâna-n ianuarie…
      “liniste si culoare” suna ca un titlu de poem… :-)

    • Géo, come over, be my guest, prego! :-) Ca prietena-mi ieseanca, eventual, care a petrecut un weekend aici în iulie-trecut… :-)

    • Michèle… ;-) I do NOT celebrate pagan holidays! :D have you met Brice de Nice, somewhere over the rainbow?… ;-) :-) xoxoxo

      • I promise you to try to meet Brice de Nice as soon as I arrive there :)
        I do assure you I met today Guignol and Gnafron :)

      • Michèle, I can’t wait… :-) Enjoy your Nice vacation, come back with pix and nice(sic!) stories, please… hugs&xoxoxo :-)

Comentariile nu sunt permise.