Girl power…:-)

motto:”to be or not to be a ‘dicky’…” :-) Ridicolul si penibilul, fuga dupa cele 15′ de “faima” – virtuala si reala, ambele efemere nu ucid pe nici-un meridian, iar retzelele sociale virtuale, ca FB, ne-o dovedesc 24/24! :D

Toti am vazut la tévé reclame diverse pentru “protège-slips”(pantyliners), cu femei active, dinamice, în forma, care fug, calare pe cai si/sau biciclete, danseaza, râd, toate apar vesele, fericite, împlinite… Wow, ce versiune ideala despre cele câteva zile/luna în care femeia e “indispusa”… :D Un anume Richard(Dick!) Neill a decis sa se adreseze firmei care fabrica “Bodyform pantyliners”, via facebook, pentru a se “plânge” de-aceste false publicitati… :D

Iata raspunsul magistral pe care directoarea generala a firmei i l-a dat Dick-ului, vizionat de… 2 776 880 ori! :-)

Bodyform Responds: The Truth… :-)

http://www.huffingtonpost.co.uk/2012/10/16/bodyform-the-truth-video-response_n_1970503.html

“Buna-ziua Richard, sunt Caroline Williams, directoarea lu’ Bodyform. Am citit cu interes comentariul dvs pe FB. Si da, credem ca acum e timpul sa fim cinstiti. V-am mintit, Richard. Va cer iertare. Iertare! Ceea ce vedeti de-obicei în reclamele noastre NU reflecta, nu reda realitatea. Aveti dreptate. Acele femei care sar cu parasuta, practica roller-blades sau ciclism montan – ah, ati omis echitatia, Richard – toate sunt efectiv doar banale “metafore”. NU sunt reale. Îmi pare teribil de rau ca tocmai eu trebuie sa va confirm toate astea, DAR happy periods NU exista! Realitatea e ca unele persoane n-ar putea suporta, accepta si asuma adevarul.

În trecut, am tot încercat sa fim mai cinstiti si mai realisti în abordarea noastra. Prin anii-’90, am organizat “focus groups” cu scopul de-a ne-ajuta sa evaluam reactia semenilor nostri despre realitatea ciclului feminin: crampe, dureri, schimbari bruste de toane, pofta de mâncare accentuata. Da, Richard, sângele curge din uterul nostru ca o alunecare de teren. Prin urmare, am înteles ca trebuia sa ne schimbam strategia. Si uite-asa, de-atunci am reusit sa continuam si sa mentinem aceasta “iluzie”. Dar dvs, Richard, ati dat valul la o parte, ne-ati prins si-ati distrus eternul mit feminin, expunându-le tuturor barbatilor o realitate de care noi am sperat sa-i “protejam”… Richard, dvs ati facut asta, bravo, bine-jucat! Sper totusi ca veti gasi acea fortza în inima dvs pentru a ne ierta.
- – -
Si dupa ce Caroline trage “un vânt”(sic!):”ah, scuze, Richard, mi-a scapat! Dar stiati cu sigurantza ca tragem si d-astea, nu?!…” :D Cu alte cuvinte:”à bon entendeur, salut!” – un fel de: daca m-ai ascultat cu atentie, ia aminte si trage concluziile de rigoare… :D