Ultima dorinta

Am citit azi in Adevarul:

 

http://www.adevarul.ro/life/viata/controversata-dorinta-moarte-spuneau-blasfemie_0_797320491.html#

Ce noroc a avut sirbul asta. Daca murea el inainte si-i cerea el  ei sa-i puna o reproducere exacta, piatra  mormintului

raminea intacta. Adica trebuia femeia sa vina cu lupa sa-l plinga la mormint. Ea, se pare, avea una mare si vizibila.

Imi imaginez cum a dus-o si a pus-o sa se craceasca in fata aluia cu dalta. Probabil in timp ce sculpta sarea si cite o pietricica la organul al ape care mi-e rusine sa-l indic. Au…fii atent bre.

Totusi nu inteleg psihologia. Vine sirbul de 72 de ani la mormint cu flori, vede pizda de piatra si-i trece pofta de alte femei? Sau se napusteste si termina pe piatra?

Ma gindesc acum ca si eu o sa-mi pun o ultima dorinta. Ce-as putea sa sculpteze pe piatra ca sa sa ramin neuitat? Astept sugestii :-)

3 thoughts on “Ultima dorinta

  1. I don’t understand a lot this morning in Romanian sorry !
    The only words I “catch” makes me think about the song ” jealous guy” from John Lennon “renewed” by Roxy Music :)

  2. Té, una la mâna: geloasa si posesiva nevasta a avut sârbu’ ala… :D m-am uitat lung la “gravura” si seamana cu un con de brad… :D
    A doua, la picior(par exemple!): cum am ales de mult incinerarea, n-am absolut nici-o sugestie-n minte, asa ca mai… sapa sau mai “graveaza”! ;-) :-) Lume si… lume, fratello, care mai de care mai debusolata… Doamne-fereste pân’ te nemereste! :-) =))

Comments are closed.