Noptile mele sunt solare…


… cu parfum de lavanda si de rosmarin…
motto:”Ea, al vieţii mele soare,
Încălzi-va din senin
Toate cântecele care
Ţie am să ţi le-nchin.”(Nicolae Labis)
– – -
EL catre EA: iubita mea,

sunt înconjurat de-un labirint cu ziduri de foc, scufundate în abisurile oceanului nostru unde iubirea îsi pastreaza culoarea sângelui, cea a vietii… traversez valurile înspumate spre tunelul luminii la capatul caruia ma astepti si ma chemi cu glasul îngerului… ti-am repetat ca te voi cauta, ca te voi astepta în roua zorilor, ca voi implora astrul nemuritor sa-mi lumineze calea spre tine… Luna-plina ti-a transmis mesajul meu de dor la poalele muntilor unde m-am ratacit cautându-te zile si nopti, unde am plâns râuri si cascade… azi strabat poteca noastra în sens-invers, tânjind sa te zaresc pe-aleea gândurilor-azur, acolo unde te-ai îndepartat ultima-data, lasându-ma singur în universul tacerii…

tu, iubirea mea, viata mea, visul meu, unde esti?… cum sa ajung la tine, sa te vad, sa te ating, sa-ti sarut podul palmelor, sa ma îmbat cu parfumul tau de lavanda si de rosmarin?… constelatia zodiei mele îti murmura ca te iubesc, ca-mi lipsesti, ca-mi esti vitala.. simt ca ma înec în vârtejul ametitor al dragostei mele, ca ma îngrop de viu în nisipul udat de ultimele maree, ca nu voi reusi sa compactez spatiul, sa parcurg tunelul timpului, sa ajung la tine… iata ca ploua cu lacrimi-jad ce se transforma în perle imponderabile, alungând norii spre tarâmul eternului senin… vreau sa te cuprind cu bratele inimii si sa-ti sarut sufletul-toamna, dupa asfintit… iubirea mea nu-i o cometa grabita sau o stea cazatoare, ci un contur verde-conifer în vara-indiana far’ de sfârsit…
– – -
“Tu es le soleil de ma vie
Tu es le soleil de mes jours
Tu es le soleil de mes nuits
Tu es le soleil de l’amour…”

4 thoughts on “Noptile mele sunt solare…

Comments are closed.