-2°C azi-dimineata, ca-n Islanda!:-)


Icelandic cold&waterproof sweater, de rigoare si de circumstantza… :-)

De peste 5 decenii Institutul National de la Météorologie-Toulouse n-a înregistrat asemenea emperaturi neobisnuite, exceptionale pentru un sfârsit de octombrie, dupa ce a nins în Pirineii franco-spanioli ieri, situati la circa 140kms…

Revenons à nos moutons… :-) cele din poze sunt islandeze, s-au adaptat de-a lungul secolelor la clima aspra a insulei de gheata(ghetari) si de foc(vulcani) situata sub Cercul Polar Arctic: au doua straturi de lâna, cea exterioara fiind impermeabila, etansa, rezistând ploilor dese si reci. My sweater is hand-made, n-are nici-un nod, tricotat cu andrele circulare, singuru’ souvenir concret, palpabil si util din unica Islanda… :-)
– – -
Last update: la ora-asta e soare-cu-dinti/masele, deja 0°C! :D

14 thoughts on “-2°C azi-dimineata, ca-n Islanda!:-)

  1. Oile sunt belea dar in primul rand am remarcat puloverul minunat! Din lana o fi? :)
    Si la noi au fost ieri catre 0 grade, teribil de frig pt mine. Iar azi a plouat toata ziua., Sincer, abia astept sa-mi iau zborul….macar voi aveti soare peste zi, nu?

  2. Frig si la noi, Melanie, dar n-am trecut inca la puloverele tricotate din lana oitelor noastre, le mai lasam sa dormiteze o vreme la naftalina…Ma incalzesc cu un ceai fierbinte cu lamaie in timp ce surfez pe la blogul vostru… Amiaza calduroasa!

  3. auleu! să ştii că eu n-am niciun amestec :D ba chiar aşteptam să-mi trimiţi soarele ăla de care-mi vorbeai acum vreo câteva zile! brrrrrrrrr! bagă lemnu-n sobă şi la căldurică cu tine! eu am băgat caloriferul electric în priză, că văz că ăştia de la CET n-au de gând să ne dea ncăldură. suntem prea mulţi şi probabil vor să ne extermine! :D

    • Géo, stiu si te cred… :-) E un soare orbitor, cer-azur si deja 9°C! Am pus caldurica de-aseara(toata casa-i pe gaz de ville), prima-data, rareori bag lemne-n cheminée-u’, asa ca-i mai mult decor-etajera cu un papirus egiptean, souvenir de la Cairo… :D
      – – –
      Nu-ti mai trimit soare, pentru moment, eventual o ciorbica de legume albe(fenicol, capatâna de telina, cartof, pastârnac, nap-daikon) diseara, O.K.? :-) sanatate!

      :D

Comentariile nu sunt permise.