Chinuite..

 

Sfirsitul lumii n-a sosit (21-dec-2012) Daca ar fi sosit l-ar fi intervievat la ziarul Adevarul.

 

Daca Gicu n-ar fi avut simtul umorului ar fi ramas doar cu putoarea ingrozitoare care vine de la ciorapii lui.

 

Gogu e misogin textilist. Uraste femeile imbricate.

 

Vecina mea are o singura calitate: nu are nici o calitate.

 

Sa fii prost nu e o rusine daca esti nesimtit. Dar daca ai bun simt si esti prost cel putin esti iubit sincer.

 

O femeie, cit de batrina si urita ar fi se fardeaza si se aranjeaza  ca sa fie frumoasa. Un barbat, cit de batrin si urit ar fi ar face si el la fel dar lumea uraste poponarii.

 

Mi s-a spus ”ai multe calitati si talente insa ce pacat ca au expirat toate”

 

Daca barbatii  iti spun cit esti de frumoasa  la 12 noaptea 2012 controleaza din nou dupa citeva zile in 2013 in timpul zilei.

 

Skaraotzky s-a imbatat la Revelion, a adormit si a cazut de pe tron in Floreasca la usa soacrei lui Gogu. A sunat si cind usa s-a deschis a mai apucat doar sa tipe ingrozit  si a facut infarct.

 

Acum pe bune, de ce iubeste  lumea Revelionul? De obicei pleaca un an si vine unul mai rau. Nu se poate si fara mult alcool si mincare nesanatoasa ca sa te bucuri pentru asa ceva?

 

 

Frustrarea nu e o boala a societatii ci un defect al harnicilor care s-au nascut lenesi sau al norocosilor care s-au nascut ghinionisti. Sau al lui Gogu care a lasat-o gravida pe femeia sluta de linga el  in timp ce consuma o damigeana de tuica. Dupa aia Bulibasa l-a rugat prietenos s-o ia de nevasta.

 

 

Am avut un vis ingrozitor, se facea ca am peritonita acuta si am ajuns la spital in stare grava la 12 noaptea 2012. Mi s-a spus ca singurul chirurg din spital cu toate ca e cam beat e gata sa ma opereze cu success. Sa astept citeva minute dupa ce se termina artificiile. Am lesinat si…m-am trezit ud leoarca de transpiratie. Nevasta-mea sforaia linga mine de parca nimic nu s-a intimplat. Ma trezisem in vis, sint necasatorit dar cu o zi inainte vazusem filmul “Inception” cu Leonardo Di Carpaccio :-) Cind m-am trezit cu adevarat eram la aer curat, pe banca mea din Cismigiu pe care ma odihnesc de fiecare An Nou dupa ce consum  doi litri de tuica veche de 20 de ani, de pe timpul Geniului Carpatin.

 

 

2012 …lumea nu s-a prapadit insa 2013…are ghinion in el nu?  Un An Nou Fericit si sa lasam superstitiile…13…ptu…ptu..drace…

 

 

5 thoughts on “Chinuite..

  1. Té, am râs cu lacrimi, todah!… :-) mai ales c-aseara am servit un carpaccio de dorada si de cod, fara Léo! :-)

  2. Multe vorbe de/cu duh ne-ai impartasit azi.:)
    Si maine vor avea acelasi farmec,chiar daca le-om zice ca-s mai vechi,de anul trecut:))
    D-l Bob are dreptate…este cea mai cea dintre toate:))
    Sa ai un An Nou Nout,plin de toate bunele !
    Lasa umarul ca e cu noroc pentru cei care s-au nascut ghinionisti:))

    • Angi, prietenu’ Té aka “un ipocrit”, initiatoru’ si fondatoru’ acestui blog e un genial autor, uneori (prea) modest… :-)

  3. Pingback: Un An Nou Fericit, tuturor! La Mulţi Ani! « Stefania's

Comments are closed.