Originally posted on 9:

…în 2013?

După ce am tot primit o mulţime de urări şi sigur că da, am făcut şi eu celorlalţi, a venit timpul să mă gândesc şi la mine.

Dacă ar fi să-mi doresc un singur lucru, care ar fi acela?

Eu oscilez între noroc şi minte, asta sigur ştiind şi povestea cu

Norocul si Mintea erau tovarasi de drum.

Lasandu-se seara, vor sa innopteze undeva. Mintea, grijulie, spune ca ar fi mai bine sa se aseze pe marginea drumului, pe iarba, la adapost de primejdii. Norocul insa, n-o asculta si se trânteşte in mijlocul drumului, adormind imediat.
In miez de noapte trece o trasura, caii se sperie de Norocul care era in mijlocul drumului, o iau pe aratura si o calca pe biata Minte care se afla la adapost…
Morala?

va las sa o trageti voi…

Asta aşaaa, poate  mă voi hotărî şi eu ce să aleg să-mi doresc…

View original 7 more words

One thought on “

Comments are closed.