mon sablier (est) bleu-royal…

sablier1
– – -
motto-1:“Sunt asemenea nisipului clepsidrei care poate fi timp numai în cădere.”(Ana Blandiana – Conditzie)
===
motto-2:”Je lui dirai les mots bleus – îi voi spune albastrele cuvinte
Les mots qu’on dit avec les yeux… – cele pe care le rostesti cu privirea…
– – -
Ceux qui rendent les gens heureux – acelea care ne fac fericiti…
Une histoire d’amour sans paroles – o poveste de iubire fara cuvinte…
N’a plus besoin du protocole…” – nu mai are nevoie de “ritual”…
(Christophe)

din iubirea-ti despicata a ramas doar o lacrima-chihlimbar, pierduta în orizontul neantului… ai sperat ca vei renaste din cenusa-ti (înca) fierbinte, dar te-ai sfarâmat în umbra-ti amagitoare, departe de tarâmul meu fermecat… ti-ai retezat aripile ce nu vor mai creste la loc niciodata, nu mai poti zbura spre mine, desi tânjesti sa ma adulmeci, sa ma respiri, sa-ti redau viata… m-am cuibarit la pieptul îngerului drag, care-mi aculta fiecare zvâcnire a inimii, repetându-mi ca-i sunt vitala, ca oxigenul… nisipul meu e VIU, iar firele sale secunde pretioase, dune de praf stelar adunate în constelatia zodiei mele… doar TIMPUL e prizonierul sticlei, acolo unde frazele tale s-au destramat, suspendate deasupra sufletului pustiit, incendiat de ultimii-ti taciuni… “cenusa la cenusa… ashes to ashes…” azi clepsidra mea e bleu-royal…
– – -

19 thoughts on “mon sablier (est) bleu-royal…

  1. “doar timpul e prizonierul sticlei”… eu am continuat să zbor şi după ce m-ai rănit iar cioturile aripilor mele trasează pe cerul sufletului tău amintiri însângerate de dor…

    • câta emotie în fiecare cuvânt, cioburi de suflet ce-mi merg direct la inima, Fraga-draga… multumesc!<3

  2. “ai sperat ca vei renaste din cenusa-ti (înca) fierbinte, dar te-ai sfarâmat în umbra-ti amagitoare, departe de tarâmul meu fermecat”
    Da, am sperat si m-am sfaramat, doar ca in umbra-i, dar tot departe de taramul ei fermecat. Fiindca umbra ei bantuie si astazi taramul meu de povesti.

Comentariile nu sunt permise.