Silver Atlantic seagull & Arctic Tern…

pescarusul argintiu & rândunica arctica…

Motto:”Ca tu să mă auzi, cuvintele mele se îngustează câteodată precum urmele pescăruşilor pe plaje.”(Pablo Neruda)

caut poteca-ti umbrita de brazi catre sufletul tau, de-a lungul râului cu pietre-sidef si pastravi-curcubeu… un pescarus argintiu sosit din constelatia Antares poposeste pe umaru’-mi stâng, soptindu-mi ca sunt rândunica lui arctica si ca am inima în forma de Luna… Soarele-dublu s-a culcat si tace în poiana coniferelor vesnice, transformate în silabe de foc… ne adapostim în cenusa alba a stelelor cazatoare si ne coloram visele cu ani-lumina… nu stiu sa desenez sentimente sau emotii pe trup, doar litere, cuvinte si imagini cu noi-2… întrebari se zbat pe retina-ti umeda, ai vrea sa ma strigi, sa ma atingi, sa-mi citesti în palma linia vietii, sa pasim pe aurore boreale interminabile… timpul ne-aluneca pe tâmple, pe gene, pe buze, se pierde într-o ploaie sarata si într-un gând cristalin, bleu-océan, unde o dorinta frânta s-a ratacit în abisul dragostei sublime… nu ne e teama de furtuna, de vânt, de valuri-tsunami, de dorul-dor… de la pamânt la Saturn, planeta inelata a zodiei mele, aceeasi scara de matase cu trepte de jad ramâne calea cea mai scurta spre gradina noastra secreta… iubirea pescarusului argintiu si-a rândunicii arctice are gust de mere verzi caramelizate din care NOI-2 muscam cu pofta…
– – -
IMG_1007

IMG_1015

IMG_1024

IMG_1097

IMG_2961

IMG_6778
– – -
“în adâncul ochilor tai,
acolo unde lumea-ti survoleaza visele,
acolo unde fericirea nu mai e vreun mister,
acolo te voi însoti…
– – -
vom pasi de-alungul marii,
vietile noastre vor continua (sa dainuie) fara iarna,
ca o dimineata de vara, ca o adiere de vânt…
voi ramâne în viata ta,
îti voi risipi toti norii…
voi fi “acolo” de câte ori vei avea nevoie de mine…
priveste înspre “acolo”…”
(Florent Pagny – Là où je t’emmènerai…)

2 thoughts on “Silver Atlantic seagull & Arctic Tern…

  1. Am citit cu sufletul la gura textul. Foarte frumos, mi-a atins sufletul si va multumesc mult!
    Imaginile de asemnea, sunt foarte frumoase, mie imi confera o stare de libertate si relaxare! Versurile si muzica exceptionala!
    Va multumesc foarte mult pentru clipele minunate pe care le-am petrecut aici la dumneavoastra!
    Va doresc o seara minunata, doamna Melanie si multe bucurii! :)

    • Merci, Mademoiselle Stéphanie! :-) Imaginile sunt din Islanda si din Norvegia, tari unde sper sa revin asap…

Comments are closed.