“Hai sa plecam – într-un sarut spre un tarâm necunoscut…”(Alfred de Musset)

motto:”Sarutul e cea mai sigura alegere de-a spune totul prin tacere… te loveste ca un traznet, iubirea trece ca o furtuna, apoi viata redevine calma ca cerul senin, continua ca si înainte… cine-si aminteste vreodata de-un nor?… Un sarut ‘legal’ nu valoreaza niciodata un sarut ‘furat’…”(Guy de Maupassant)

tarâmul sarutului e acolo unde vântul mângâie apusul cu focul ultimelor raze solare… acolo unde ma strângi în brate cu tot-tine si-mi repeti ca-ti sunt lumina zorilor… acolo unde visele devin valuri ce se revarsa peste plaja gândurilor, în taina iubirii si-a primului sarut apasat… acolo unde-ti deschizi aripile de înger si ma astepti ca sa zburam împreuna spre clipele de vesnicie, purtati spre orizontul stelei-duble… acolo unde noaptea ne îmbata cu soapte de dragoste înainte sarutul patimas al VIETII…

This slideshow requires JavaScript.


Ultima noapte a ultimei ierni – Cristian Lisandru

întorsesem fila
tocmai citeam un alt paragraf
din viaţa mea
căutam un capitol
în care personajul principal
avea să înţeleagă
sensul criptic al propriei naivităţi

râdeai ca o primăvară
(buze întredeschise
dinţi strălucitori
poftă de sărut)
se hârjoneau gândurile prin iarbă
iar ochii tăi adunau verde crud

iubito
(buzele noastre se căutau disperate)
mă voi reciti
în ultima noapte a ultimei ierni
la lumina amintirilor mele

până atunci
răsfoieşte-mă tu…
– – -
Sărută-mă – Magda Isanos

Sarută-mi ochii grei de-atâta plâns,
Doar sărutarea ta ar fi în stare
Să stingă focul rău ce i-a cuprins,
Să-i umple de iubire şi de soare.

Sărută-mi gura, buzele-‘ncleştate
Ce vorba şi surâsul şi-au pierdut.
Îţi vor zâmbi din nou înseninate
Şi-ndrăgostite ca şi la-nceput.

Sărută-mi fruntea, gândurile rele
Şi toate îndoielile-or să moară,
În loc vor naşte visurile mele
De viaţă nouă şi de primăvară.
– – -
Rânduri pentru nechemată – Ion Minulescu

Aştepţi pe cineva?
Nu ştii pe cine?
Sau nu te-aştepţi decât pe tine
Să te-nfruptezi din ce ţi se cuvine?
Nu ştii că azi sau mâine -
Vrei, nu vrei -
N-aştepţi decât sosirea Ei?…

Şi-oricine-ai fost
Sau vei mai fi,
Sosirea celei nechemate -
Fie că-ţi bate-n geam în zori de zi,
Fie că-ţi intră-n casa-n miez de noapte -
Exact în clipa când ţi-apare,
Doar te sărută şi…
Dispare!…
– – -
Biblică – Radu Stanca

La început a fost sărutul
Şi el era pe gura ta…
Depus pe gura mea sfinţi văzduhul,
Şi lumea s-a născut atunci din duhul
Sărutului ce ne unea…

Dar ape mari cuprinseră uscatul
Şi noi muream tăcuţi sub greul lor…
Veni atunci o pasăre în zbor,
Pasăre roşie, şi Araratul
Se înălţă din mări biruitor…
Iar noi ne-am ridicat cu el odată
Spre zarea nouă şi înseninată
Purtând peste abisele genunii
Sărutul de la începutul lumii.
– – -
Sărut – Romeo Morari

Când ai să-mi ieşi în cale iar
Să nu-mi spui nici o vorbă, doar
să te apropii-ncet, tăcut…
să regăsim într-un sărut
Trecutul-‘ntreg, îmbrăţişaţi
uitând de noi, de toţi uitaţi
şi să rămânem astfel, duşi
ca în “Sărutul” lui Brâncuşi…
– – -
“In your arms I can still feel the way you
Want me when you hold me
I can still hear the words you whispered
When you told me
I can stay right here forever in your arms…”
Shania Twain – Forever And For Always…

21 thoughts on ““Hai sa plecam – într-un sarut spre un tarâm necunoscut…”(Alfred de Musset)

    • Bonjour Cristian! :-) Cu placere si cu prietenie… Am considerat ca acel poem e demn de-a figura alaturi de celelalte, l-am pus “cap de lista” exprès: sunt onorata sa fiu contemporana cu Geanina & Cristian Lisandru… :-) Cu acelasi respect… Je vous embrasse affectueusement…<3

Comments are closed.