aux pieds de mes chères Pyrénées…

IMG_3843
liberté, sérénité, fidélité, éternité -
ma petite cabane est dans ce paysage,
aux pieds de mes chères Pyrénées -
égarée entre ciel, étoiles et nuages…

mon lac a la couleur du temps pour me rappeler
la magie de l’endroit, ainsi que notre amour…
voilà donc le mystère que je viens de dévoiler
qui s’y reflète constamment à la lumière du jour…
– – -
timpul si spatiul n-au sentimente, ca muntii mei dragi, fideli, constanti, eterni… aici mi-ai promis ca pentru mine vei deplasa norii, vei schimba cursul cascadelor, vei bea apa lor cristalina si-ti vei racori fruntea înfierbântata de drumul lung… vei culege-n palme ultima furtuna, vei rupe lantzurile invizibile ce te împiedica sa-mi fii mereu aproape… ti-ai deschis inima si mi-ai marturisit ca-i de fapt o stea plina de iubire, ca sufletul ti-e “bolnav” de dorul meu, ca trupul ti-e însetat si flamând de dragostea mea… te-astept tot aici, la poalele muntilor, unde vântul m-a botezat “edelweiss” si ma alinta cu mângâieri catifelate… voi urca spre piscul absolut, ghidata de caprele-de-munte, simbolul zodiei mele, cu picioarele pe pamânt si cu gândurile-n stele verzi-jad, determinate sa înfrunte intemperiile, obstacolele si barierele vietii, far’ sa se uite înapoi, trecând grabite prin prezent, spre destinatia lor finala: zapezile vesnice…
– – -
more pix here: http://incaunipocrit.wordpress.com/2011/08/02/the-pyrenees/

2 thoughts on “aux pieds de mes chères Pyrénées…

    • Da, asa-i tu, Angi tu… :-) Pirineii franco-spanioli seamana cu muntii Carpati(cei Meridionali), la fel de “tineri” si de frumosi… :-)

Comments are closed.