I love ‘tu-tub”, voilà de ce: welcome to Coreea-de-Nord!:-)

… unde bucuria si veselia sunt la ele acas’… :D dovada:

cautam o melodie anume si-am dat peste versiunea acordeonica(instrumentul preferat galic!) a celebrului “Take on me“, succes planetar al grupului norvegian A-Ha:-) Cre’ca am o doza nepermisa(LOL!) de masochism muzical, caci n-am rezistat, i-am ascultat cu privirea fixata pe floarea-soarelui si pe acordeoane, concluzia fiind urmatoarea: în Coreea de nord exista deschideri muzicale, chiar daca melodia en question dateaza de niste ani… M-am întrebat - retoric - daca A-Ha boys sunt la curent cu-aceasta versiune, ar parasi Norvegia pentru “paradisul” nord-coreean?!… :D
- – -
http://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914

A-HA

A-HA (Photo credit: EliB)

11 thoughts on “I love ‘tu-tub”, voilà de ce: welcome to Coreea-de-Nord!:-)

Comments are closed.